Good Morning

Min morgon beståd av inget ovanligt, bara det vanliga vakna - badrummet - duscha och min väckande cappuccino. Är fortfarande väldigt trött sen igår, kollade bara på 10 avsnitt av Gossip Girl säsong 1. Jag är nog den ända som inte har följt den HELT. Jag har hört att säsong 3 kommer iår?  Det är ju underhållande att kolla på sådant som aldrig kommer hända med oss, men enough of that. Jag är ganska busy under helgen just nu ska jag bara handla festis dricka och plugga lite matte. Jag låter som värsta plugghästen men vad ska man göra åt det? Bättre att vara säker stadd. Senare.. får vi se vad som händer. PEACE OUT



Blair Waldorf
är mångas favorit karaktär, hon är väldigt femme fatale. Någon annan som gillar hur hon klär sig? Inte alltid men hon ser alltid bra ut. Väldigt girly-girl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0