Morning Kittens

(/no copyright infregment intended-)


igår hade jag dålig feber.
samtliga kristaller och fjärilar gjorde kaleidoscopes i mitt huvud.
Jag brukade sitta bak i lugn och känna universum konspirerar mot mig ibland.
men i morse kände jag att universum älskar mig.
jag har en liten vit katt som heter lilla Roo i min fantasi,
och lilla Roo här som aldrig någonsin lämnat mig.
hon spann mig tillbaka till min hälsa imorse. och nu vill hon ha en tonfisk smörgås.
det är det minsta jag kan göra.


btw, om ni tycker att jag uppdaterar randomly
kan ni ju alltid hålla koll på mig via bloglovin
vid sidan ---->


Kommentarer
Postat av: YAKIE LOGRELL - the diary of

sv: det är så fint! =) ja på kungsmässan nära göteborg ska kläder därifrån finnas annars vet jag inte! =(

2009-10-04 @ 16:27:23
URL: http://yakies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0