Long time will see

Tja.

Ingen uppdatering på flera dagar nu, inte mitt fel? Aja, whatever blev ingen skola för mig idag, missade engelska checkpointen (YES!) men vad är poängen att göra det testet? Lektionerna är allt för easy och testen tror man ju är skrivna av tredjeklassare. Jag har ju engelska nästan som mitt andra språk efter svenskan, pratar det i vardagliga livet. Oh well...

Imorgon är det torsdag och det betyder att vi har klasstid..... usch sådant gillar jag inte direkt för att min lärare är där. Han har ett väldigt läskigt utseende enligt mig, eller så är det bara jag som är paranoid. På fredag är det fysik prov, jag ser redan att jag kommer få ett stort IG. Jag förstår INGENTING med fysik att göra och jag har verkligen försökt att förstå. Samt har jag inte pluggat heller, bara en gång denna vecka och jag stängde igen boken efter 15 minuter. *suck* Vad ska man göra? Man kan inte göra vad man inte kan göra.

Nu är vi redan i mitten av september här, snart börjar studiedagarna att rulla in jag skulle verkligen behöva det. Är så jäkla trött och har säkert ett ''fast metabolism'' eftersom jag inte orkar någonting. Men nu har jag skrivit av mig lite, Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0