O Sara, where art thu?

Ja jag vet, sämsta uppdateringen ever men jag har ett skäl. Jag har fått nackspärr.. igen. Fy f-n vad det suger kamel pung, så jag missar skolan idag. Satan nu kommer jag väl efter och får inte visa mina skills i slöjd och bild eftersom vi har det idag. *thud*

Efersom Borås är känd som Forks, Washington aka ''en regning stad''så har jag bevis att det faktiskt kan finnas sol i en fin söndags eftermiddag. VOILÁ

Någon j-vla ladgård/bondgård utanför mitt fönster, brukade hata getterna däruppe när de började skrika efter mat klockan 7 på morgonen.


Jag missade ANTM 12 igår, fy helvete.



Haha, jag kommer ihåg när det stod i tidningen för ett tag sen att det var någon galning som hade stulit ett får(?) eller en get, huggit av dens huvud och lagt det i ''ett hittegods skåp'' i tvättstugan några meter bort. Jag kommer ihåg det, jag tom såg det.

När jag ser tillbaka på detta inlägg så ser jag bara en massa svordommar och inga smileys. Eftersom jag inte vill att ni ska tro  att jag är en satkärring så lägger jag in en smiley face:  :D
Ska logga ut nu och se på ANTM 4 och inte dö av smärta, Ha det!

Kommentarer
Postat av: N O E S C A P E

sv: Äntligen någon som ÖFÖRSTÅR! hah , thanks sweetie! så himla glad jag blev av den kommentaren :D Har fått anonyma kommentarer om att jag borde noppa ögonbrynen för att det som jag har inte är snyggt. men haha, då har dom fel!



Hihi, oki! ;D Jacob e cool :P

2009-09-07 @ 13:51:02
URL: http://noescape.blogg.se/
Postat av: simone

Sedärja, trodde inte det var möjligt med sol där :D

2009-09-08 @ 10:29:23
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0