Rise before Dawn

Jag väcktes av mamma imorse runt 8.30, gissa om jag var pissed. Olyckligtvist så ville hon åka till Göteborg men jag sket fan, jag somnade inte fören 05.00 igår natt och har mörka ringar under ögonen nu. Jag kan inte somna om hela rummet är ljust. *suck* jag klagar mycket, men tack gode gud att jag har energi dricka.
 Hah, sa jag också att hon muta mig? Sheeeeeees, och det var en väldigt lååg summa som jag aldrig skulle kunna acceptera någonting för (200kr). Im not that cheap!

Tror nog idag blir en vanlig stay-in dag för mig. Jag är för lat att lämna tillbaka böcker från bibblan som jag lånade för längesen, jag kommer få räkningen imorgon d'oh!
Och jag är för lat att också knalla ner till ICA för att köpa upp min granola bar.

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: mm, det var massa sånna som satt och ritade, grymt duktiga! ;D

2009-09-20 @ 16:51:02
URL: http://linneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0